Volejte + 420 222 703 205     info@zenron.cz    EN  RU  HU

ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÁ AVIDENCE

Vedení účetnictví a daňové evidence

VĚNUJTE SE PODNIKÁNÍ A ÚČETNICTVÍ NECHTE NA NÁS.

Chcete ušetřit čas a usnadnit si podnikání i život ?
Poskytujeme zpracování a vedení účetnictví, daňovou evidenci.

Přeneste vaše účetnictví na nás, v naši partnerské síti jsme váš účetní,
daňový poradce, můžeme být i auditorem !

Naše služby jsou určeny pro právnické a fyzické osoby, neziskové organizace, nadace, občanská sdružení,
obecně prospěšné společnosti, nadační fondy a investiční fondy.

ÚČETNICTVÍ, AUDITY, ZPRACOVÁNÍ A PODÁVÁNÍ DAŇOVÝCH
PŘIZNÁNÍ VÁM UMÍME ZAJISTIT V 64 DESTINACÍCH SVĚTA.

Poskytujeme : 

  • vedení účetnictví a daňové evidence
  • zpracování daňového přiznání
  • zpracování účetní závěrky za účetní období
  • zpracování DPH /měsíčně, kvartálně/
  • roční výkazy pro OSSZ a zdravotní pojišťovny
  • rekonstrukce účetnictví
  • zpracování daňových přiznání k ostatním daním
  • služby daňového poradce a auditora
  • zpracování mezd včetně ročního vyúčtování daní
  • personální servis, cestovní náhrady
  • komunikace s OSSZ, PSSZ, FÚ a zdravotními pojišťovnami
  • zastupování při kontrolách
  • zpracování výkazů pro Český statistický úřad
  • kompletace osobních spisů
  • manažerské účetnictví
  • finanční analýzy
  • audity

Buďte s námi ONLINE!

S námi se můžete připojit a sledovat vaše účetnictví online pomocí vzdáleného
připojení a zjednodušit tak vzájemnou komunikaci a kontroling.

Účetnictví online díky internetu

Dokážeme vést vaše účetnictví po internetu. Veškeré své dokumenty, faktury, účtenky, doklady a smlouvy
nám jednoduše zašlete elektronicky. My následně propojíme vaše účetnictví s vaší bankou. Pak budeme
sledovat stavy vašich plateb a úhrad a veškerá data splatnosti za vás pohlídáme.

  • online komunikace s účetním
  • zasílaní dokladů elektronicky
  • párování banky
  • jednoduché napojení
  • pravidelný reporting
  • zajištění přehledů
  • cash flow
  • aktuální pohledávky a závazky
  • získáte tak jednoduchý nástroj pro hlídání Vašeho zisku i daní
  • vedeme zaměstnaneckou agendu
  • úroveň bezpečnosti jako v bance
  • kódování a šifrování dat
  • sledování činností
  • zálohování dat

Zastupování klientů na úřadech

Dokážeme vás zastoupit zejména v daňových záležitostech. Na základě vámi poskytnuté generální plné moci vás zastoupíme v rámci veškerých záležitostí před správcem daně, správou sociálního zabezpečení, zdravotními pojišťovnami a jinými potřebnými institucemi. Komunikace s úřady je rychlá a prováděná elektronicky. Podáme za vás daňová přiznání a veškerá hlášení, pomocí elektronické korespondence vám můžeme zasílat e-mail v kopii, abyste byli neustále informováni o průběhu.

Zajistíme zastoupení při kontrolách na správě sociálního zabezpečení a všech zdravotních pojišťovnách, v přípravě
a kompletacispisového materiálu a vyhledávání důkazů. Můžeme zařídit vyřizování živnostenských listů a koncesních listin.
Zajistíme přihlašování k daním a také zrušení daňových povinností.

Pro firmy v zahraničí máme k dispozici obdobný kompletní online informační a účetní systém. Naši účetní pracovníci a poradci jsou pojištěni z titulu odpovědnosti, pravidelně se vzdělávají a sledují aktuální změny!

Preferujeme dlouhodobou spolupráci.

Získejte nezávazný návrh ještě dnes. Zavolejte nám +420 222 703 205 , nebo vyplňte formulář níže.

Uvedené osobní údaje zpracováváme za účelem zaslání odpovědi na Váš dotaz. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů, budeme je používat pouze pro komunikaci s Vámi.
reCAPTCHA is required.